وبلاگ جدید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دوستان عزیز از همراهی شما عزیزان تا الان ممنونم و از بعضی دوستان که در گسترش وبلاگم به من کمک کردند سپاسگذارم. وبلاگ جدیدی که ساختم با همین عنوان یعنی ، دانستنی + دانلود می باشد و آدرس زیر می باشد :

www.davoodsg.rozblog.com

این وبلاگ به هیچ عنوان حذف نخواهد شد و باقی خواهد ماند و به دست خودم مدیرت خواهد شد ولی مطالب کمی را می نویسم.

چنانچه که می بینید این وبلاگ مشکلات زیادی دارد و در وبلاگ جدیدی که ساختم تمامی مشکلات رفع شده و به زودی آن را به سایت تبدیل خواهم کرد. مشکلات رفع شده :

رفع مشکل قالب ، رفع مشکل تعداد بازدید ها ، رفع برچسب ها ، رفع مشکل نظرسنجی ، رفع بخش تعداد بازدید مطالب و ...

دوستان منتظرتان هستم در وبلاگ جدید با موضوعات جدید ومطالب جدید

پیشاپیش جشن نوروز را به همه ی عزیزان تبریک می گویم.



دانلود آنتی ویروس Avira Premium Security Suite 10.2.0.659
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 Avira Premium Security Suite یک نرم افزار امنیتی با قابلیت هایی بینظیر چون آنتی ویروس ساده اما قدرتمند، اسکن حرفه ایمیل ها و حفظ امنیت آن ها، AntiPhishing، Anti-Spyware ، Anti-Adwar،AntiBot، ضد اسپم، فایروال قدرتمند، محافظ حرفه ای وبگردی و جلوگیری از ورود به وبسایت های مشکوک، تبدیل شدن به حالتی مناسب برای انجام بازی کامپیوتری، گرفتن نسخه پشتیبان از سیستم، حذف بسیار سریع ویروس ها پس از تشخیص،  و موارد بسیار دیگر می باشد. این نرم افزار با کسب جوایز مختلف توانسته رضایت ۳۰ میلیون کاربر را جلب نماید. اگر آنتی ویروس های مختلفی را امتحان کرده اید و به نتیجه مطلوبی نرسیده اید، این آنتی ویروس آلمانی را از دست ندهید.

 

 Avira Premium Security Suite تجربه امنیتی بینظیر با Avira Premium Security Suite 10.2.0.659



دانلود نسخه نهایی آنتی ویروس Nod 32 ESET
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

   امروزه برقراری امنیت یک سیستم به عنوان یکی از مهمترین مسائلی می باشد که مدیر یک سیستم به آن فکر می کند. وجود نرم افزارهای جاسوسی مختلف در اینترنت ، حملات مداوم هکرها به سیستم های کامپیوتری که در آن ها از اطلاعات مهمی نگهداری می شود ، ایجاد امنیت داخلی و …. همگی از مواردی می باشد که موجب می شود تا کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف این امنیت را برای خود برقرار نمایند. نرم افزارهای مختلفی را می توان در این زمینه یافت ، نرم افزارهای کوچک و بزرگی که هر یک از آن ها قادرند تا به خوبی از انجام وظیفه محول شده به خود به خوبی برآیند.

همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است.

 

nod32 نسخه نهایی نرم افزار امنیتی ESET Smart Security 4.2.35.0

دانلود در ادامه مطلب